معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: بیش از ۱۶ هزار مسافر در ایام نوروز از وسایل حمل ونقل عمومی در جنوب کرمان استفاده کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجتبی محمودی، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: از ۲۵ اسفند ۹۶ تا کنون بیش از ۱۶ هزار مسافر از وسایل حمل ونقل عمومی در جنوب استان شامل اتوبوس، مینی بوس، سواری استفاده کرده اند.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با ۳۳ شرکت حمل ونقل مسافر در جنوب استان کرمان زمینه مناسبی برای خدمات به مسافران نوروزی به وجود آمده است.

محمودی گفت: ظرفیت موجود برای جابجایی مسافران نوروزی در جنوب استان کرمان به مقصد کرمان، تهران و بندرعباس ۲۵ دستگاه اتوبوس و ۴۰۰ دستگاه سواری عمومی است که ۱۶ هزار مسافر در هفته اول تعطیلات نوروزی با استفاده از این ناوگان جابجا شده اند.

وی با بیان اینکه این ناوگان عمومی با نظارت کامل حوزه حمل و نقل این اداره کل فعالیت می‌کنند از نصب و راه اندازی سامانه سپهتن (سامانه پیمایش هوشمند تردد ناوگان) بر روی اتوبوس‌ها خبر داد وگفت: با نصب این سامانه کلیه حرکات راننده در طول مدت حرکت از مبدا تا مقصد رصد و ثبت خواهد شد که کمک قابل توجهی در کاهش حوادث ناوگان عمومی خواهد داشت.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی کارشناسان حمل ونقل با حضور در شرکت‌های حمل ونقل مسافر ضمن بازدید از نحوه خدمات رسانی مشکلات موجود را کتبا به مدیران عامل شرکت‌ها تذکر و موارد تخلف را به کمیسون تخلفات ارجاع داده اند.

مجتبی محمودی با اشاره به اینکه ۱۵۰۰ برچسپ حاوی پیام‌های ایمنی در محل ستاد استقبال از میهمانان نوروزی جنوب استان کرمان توزیع شده است افزود: همچنین ۵ هزار برشور مزایای استفاده از حمل ونقل عمومی چاپ و در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از مردم و مسافران نوروزی خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را به شماره ۰۳۴۴۳۳۵۲۱۳۹ اطلاع دهند تا با حضور کارشناسان حوزه حمل ونقل به موارد تخلفی رسیدگی شود.
انتهای پیام/ی

توزیع 5هزار بروشور استفاده از حمل و نقل عمومی در جنوب کرمان

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار