رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: در روز طبیعت از ساعت هفت صبح تا پایان تخلیه بار ترافیکی تردد موتور و کامیون ها در جاده های زنجان ممنوع است.

تردد کامیون‌ها و موتور سیکلت در جاده‌های زنجان طی روز طبیعت ممنوعسرهنگ علی اصغر شیر محمدی رییس پلیس راه زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ به تمهیدات روز طبیعت در استان زنجان اشاره کردو افزود: محدودیت های ویژه ترافیکی روز طبیعت از ساعت هفت تا پایان تخلیه بار ترافیکی در این روز اعمال می شود.

وی  افزود: در این روز تردد موتور سیکلت ها  در کلیه محورها و  تردد کامیون هادر محورهای زنجان - طارم ،زنجان - تهم - چورزق و زنجان - میانه  ممنوع است.

سرهنگ شیر محمدی با بیان اینکه محور جایگزین زنجان - میانه  برای تردد کامیون ها اتوبان زنجان - تبریز می باشد ادامه داد:محور زنجان - تهم نیز از ساعت 7 عصر یک طرفه می شود.

 رییس پلیس راه زنجان همچنین از ممنوعیت حمل مسافر با وانت بارها و کامیون ها خبر داد و گفت : و کسانی که اقدام به این کار کنند از تردد آنها در جاده های استان جلوگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین در این روز ۸۰ گشت ویژه پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان زنجان مستقر هستند.

رئیس پلیس راه استان زنجان در پایان یاد آور شد: در روز طبیعت مراقب فرزندان خود بوده و از بازی و ورزش  در کنار جاده ها خوددار ی کنند.

انتهای پیام/ن

اعمال محدودیت های ترافیکی در روز طبیعت

 

برچسب ها: ترافیک ، وضعیت راه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.