وزارت ترانسپورت و هوانوردی افغانستان ۶۰ کارمند خود به شمول چند رئیس و مدیر را به اتهام فساد به دادستانی کل معرفی کرد.

۶۰ کارمند وزارت ترانسپورت افغانستان به دادستانی معرفی شدندبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت ترانسپورت و هوانوردی افغانستان ۶۰ کارمند خود به شمول چند رئیس و مدیر را به اتهام فساد به دادستانی کل معرفی کرد.

حمید طهماسی، وزیر ترانسپورت و هوانوردی در نشستی دستاورد های این وزارتخانه در چند ماه گذشته را در بخش مبارزه با فساد به رسانه ها ارائه کرد.

وی بیان داشت: بر اساس یافته های تفتیش داخلی وزارت ترانسپورت، ۶۰ کارمند این وزارتخانه که شامل ۱۸ پرونده می‌شود به دلیل فساد اداری به دادستانی معرفی شدند.

طهماسی افزود: در سه ماه اخیر، پس از معرفی این مقام‌ها به دادستانی، نزدیک به ۱۶۹ میلیون افغانی درآمد این وزارتخانه افزایش داشته است که نسبت به سال گذشته بیش از پنجاه درصد افزایش را نشان می دهد.

وزیر ترانسپورت و هوانوردی افغانستان تاکید کرد که این وزارت تعهد جدی برای مبارزه با فساد دارد و معرفی این شمار از رئیسان و مدیران فسادپیشه نیز بخشی از عمل به این تعهد است.

به نوشته تلویزیون یک، طهماسی افزود که درآمد این وزارتخانه در ربع نخست سال، بیش از ۵۵ درصد افزایش یافته است و دلیل این افزایش درآمد نیز تعهد جدی این وزارتخانه برای مبارزه با فساد است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار