استاندار خوزستان از افزایش سفر‌های نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت: خوزستان رتبه هفتم  را در تعداد مسافران نوروزی به خود اختصاص داد و رشد 20 درصدی تعداد ورود و خروج خودروها به استان و رشد 18درصدی در اشغال تخت های هتلینگ نشان از رونق گردشگری در نوروز خوزستان دارد.

وی بیان داشت: استان دارای بنادر بسیار، تنوع آب و هوایی به همراه چندین رودخانه است از همین رو می توانیم پذیرای میهمانان زیاد با سلایق گوناگون باشیم.

شریعتی بر لزوم شناسایی ظرفیت های خوزستان تاکید داشت و افزود: این استان ظرفیت های بی نظیری در بحث کشاورزی و اماکن دیدنی دارد اما بسیاری از مردم کشور از آن مطلع نیستند.

استاندار خوزستان ادامه داد: 18 اثر ملی کشور ثبت جهانی شده اند که از این تعداد 3 اثر در استان خوزستان قرار دارد چرا که خوزستان خاستگاه تمدن های بسیاری بوده است از همین رو این ظرفیت ها باید شناسانده شود.

وی عنوان کرد: حدود 3 هزار نفر از فرهنگیان استان خوزستان در ستادهای نوروزی مشغول به فعالیت هستند تا شرایط اسکان برای مسافران فرهنگی به خوبی فراهم شود.

شریعتی در پایان گفت: شهرداری نیز تلاش های بسیاری برای اسکان رایگان میهمانان نوروزی فراهم کرده است که امیدواریم این گردشگران بدون دغدغه محل اسکان به تفرج بپردازند.

انتهای پیام/م

رونق گردشگری خوزستان در ایام نوروز

برچسب ها: نوروز ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار