تمام کار‌های منزل از نظا‌فت و لوله‌کشی گرفته تا قالیشو‌یی و حتی تعویض روغن ماشین را توسط این استارت‌آپ انجام دهید.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان، در نظر دارد تا محصولات دانش بنیانی را که این شرکت‌ها تولید می‌کنند، معرفی کند.

یکی از استارت‌آپ‌های کشور موفق به ایجاد خدمتی شده است که به کمک آن می‌توان تمام کار‌های منزل از نظا‌فت و لوله‌کشی گرفته تا قالیشو‌یی و حتی تعویض روغن ماشین را انجام داد.

این استارت‌آپ سرویس‌های مختلفی از جمله شستشوی ماشین، تعمیرات منزل مانند نصب چوب پرده، خدمات زیبایی بانوان، قالیشو‌یی و رنگ‌آمیزی خانه را بر عهده می‌گیرد و در کمترین زمان و با بهترین روش و بالاترین امنیت آن را انجام می‌دهد.

انجام انواع کارهای خدماتی به کمک استارت آپ ها 

یکی از قابلیت هایی که این استارت آپ دارد این است که به شما این امکان را می‌دهد که مکان مورد نظرتان را خود انتخاب کنید و از متخصصان بخواهید که به کمتان بیایند یعنی برای شستشوی ماشین و یا تعویض روغن آن نیاز ندارید که به تعمیرگاه و یا کارواش مراجعه کنید بلکه این متخصصان هستند که به سراغ شما می‌آیند.

برای ثبت سفارش در این استارت‌آپ کار سختی در پیش ندارید تنها کافیست که در نرم‌افزار تلفن همراه و یا سایت این استارت‌آپ وارد شوید و سرویس مورد نظرتان را انتخاب کنید تا متخصصان این استارت آپ در زمینه‌های مختلف مانند خدماتی به شما متصل شوند و کارهایتان را انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۷
واله اگه اين اتحادي هاي صنفي گرام آدرس و تلفن واحداشونو تو اينترنت ميذاشتن اينقدر مردم برا پيدا كردن هر مغازه و جنسي نزديك خونه اشون تو خيابونا علاف و سرگردان نميشدن و اينقد ترافيك و آلودگيم نميشد