مرکز فرماندهی و عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت:تعداد 42 هزار نفر از خدمات گروه های امداد و نجات هلال احمر تا دهم فروردین بهره مند شده اند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین درخشان مدیر مرکز فرماندهی و عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت:از ابتدای طرح ملی امداد و نجات ویژه نوروز سال 97 تا دهم فروردین ماه، در حدود 486 مورد عملیات امداد و نجات در سراسر کشور انجام شد.

وی افزود:تعداد 42 هزار نفر از خدمات گروه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بهره مند شده اند و 2 هزار و ششصد و چهل و یک نفر نیز از حوادث مختلف نجات یافته اند.

مدیر مرکز فرماندهی و عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر ادامه داد:در جریان امداد رسانی نیروهای عملیات امداد و نجات یک هزار و 900 نفر نیز که به درمان بیشتر نیاز داشته اند توسط آمبولانس و هلی کوپتر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

درخشان گفت:مهمترین وظیفه جمعیت هلال احمر در حوادث جاده ای، نجات و رهاسازی مصدومان احتمالی است که طی روزهای اخیر در طرح امداد و نجات نوروزی، 303 مورد عملیات رهاسازی انجام شده است و 586 نفر از هموطنان که در خودروهای آسیب دیده گرفتار شده بودند نجات داده شدند.

مدیر مرکز فرماندهی و عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: در سال جاری تا کنون 4 درصد نسبت به سال های گذشته افزایش پیدا کرده است و استان مازندران بیشترین تعداد حوادث ترافیکی را به خود اختصاص داده و پس ازآن بخش هایی از استان های اصفهان و شیراز به ترتیب با بیشترین میزان حوادث ترافیکی روبرو بوده اند.

درخشان گفت:رانندگان در نظر داشته باشند که تنها با رعایت نکات ایمنی می توانند سفر ایمنی را به دور از حوادث مختلف پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/

نجات بیش از 2 هزار نفر از حوادث مختلف طی 10 روز گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار