تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برای دیدار مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا، هیچ محروم و مصدومی نخواهد داشت.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن ایران درحالی در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، باید 14 فروردین به مصاف الدحیل قطر برود که تمامی بازیکنان تیمش را در اختیار دارد و هیچ محروم و مصدومی نخواهد داشت.

ذوب آهن با هدایت امیر قلعه نویی و پس از پایان هفته پنجم لیگ قهرمانان با 6 امتیاز در رده دوم قرار دارد و شاگردان جمال بلماضی با 12 امتیاز در صدر جای دارند.

در دیدار رفت این 2 تیم که در قطر برگزار شد، ذوبی ها درحالیکه با یک گل پیش بودند اما در پایان با نتیجه 3 بر یک شکست خوردند و حالا تلاش می کنند تا در دیداری انتقامی در اصفهان بتوانند از سد این تیم بگذرند.

ذوب آهن در آخرین بازی خود در لیگ برتر توانست در خانه مقابل تراکتورسازی به پیروزی 3 بر صفر برسد و حالا انگیزهای زیادی برای بازی با الدحیل دارند.

بر همین اساس، علی شجاعی، سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: پس از بازی با تراکتورسازی، بازیکنان اصلی امروز ( شنبه ) ریکاوری می کنند و دیگر بازیکنان زیر نظر کادرفنی تمرینات تاکتیکی را انجام می دهند تا آماده بازی با الدحیل شوند.

او افزود: فردا (یکشنبه ) هم یک جلسه تمرینی دیگر در ورزشگاه ملت اصفهان برگزار می کنیم و سپس آماده برگزاری آخرین تمرین و دیدار با الدحل می شویم. تمامی بازیکنان آماده بازی هستند و محروم و مصدومی نخواهیم داشت.

شجاعی درباره رایگان شدن دیدار ذوب و نماینده قطر اظهار کرد: طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) باشگاه ها نمی توانند بلیت ها را خریداری و تماشای بازی را رایگان کنند اما حامی مالی باشگاه، بلیت ها را خریداری کرده و بازی رایگان است.

گفتنی است، دیدار تیم های ذوب آهن ایران و الدحیل قطر در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، 14 فروردین از ساعت 18:45 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدار ذوب آهن مقابل الدحیل رایگان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار