مربی دروازه بان های تیم فوتبال نفت تهران گفت: به افاضلی نگفته ام با نفت همکاری نمی کنم اما اگر قرار بر جدایی ام باشد، باید این امر به صورت مکتوب اعلام شود یا مدیرعامل باشگاه با من تماس بگیرد.

بشرزاد: باشگاه نفت باید جدایی ام‌ را مکتوب اعلام کند به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درحالی که اخباری مبنی بر تمایل نداشتن جلال بشرزاد، مربی دروازه‌بان‌های نفت تهران برای تداوم همکاری با کادر فنی این تیم به دلیل بی توجهی هومن افاضلی به مشاوره های او منتشر شده است، بشرزاد در گفت و گو با خبرنگار ما درباره این اتفاق توضیحاتی را ارائه کرد.

او درباره دلیل اختلافش با هومن افاضلی بیان کرد: من به افاضلی نگفتم که دیگر نمی خواهم‌با کادرفنی نفت همکاری کنم بلکه عباس دارابی، سرپرست تیم در تماس با من اعلام کرد هومن افاضلی دستور داده است دیگر در تمرینات نفت شرکت نکنم.

بشرزاد خاطرنشان کرد: به دارابی گفتم یا این موضوع را به صورت مکتوب به من اعلام کنند یا اینکه مدیرعامل باشگاه نفت تماس بگیرد و به من بگوید در تمرینات نفت شرکت نکنم چراکه با او قرارداد بسته ام. بنابراین تا زمانیکه این اتفاق رخ ندهد جدایی ام از نفت تهران قطعی نیست.باور کنید از دلایل هومن افاضلی برای این اقدام خبر ندارم.

مربی دروازه بان های نفت تهران درمورد وضعیت حق و حقوقش از این باشگاه تصریح کرد: درصورتی باشگاه اعلام کند دیگر نباید در تمرینات شرکت کنم، درباره مطالباتم صحبت می کنیم و به توافق می رسیم. از این لحاظ مشکل خاصی وجود ندارد. به هر حال فوتبال حرفه ای قواعدی دارد و اگر قرار است من از نفت جدا شوم باید این مسائل حرفه ای رعایت شود.

انتهای پیام/

اظهارات بشرزاد درباره همکاری با نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.