خطیب موقت جمعه ی آبدانان با اشاره به ماه مبارک رجب و فرصت اعتکاف ،از همگان خواست که از فرصت های معنوی این ماه و فرصت اعتکاف استفاده کنند.

روز ۱۲ فروردین با رای مردم،زیربنای انقلاب محکم شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;حجت الاسلام اسماعیلی  در آغاز با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی گفت:مقام معظم رهبری با مدیریت و درایت تمام سالها را با جملات زیبا نامگذاری میکنندکه این امر نشاندهنده ی اهمیت و نگرانی رهبر عزیز انقلاب به اوضاع اقتصادی و اشتغال است که میطلبد مسوولان به دغدغه ی مقام معظم رهبری اهمیت دهندو با سعی و تلاش در تحقق خواسته های رهبری ،بکوشند.

حجت الاسلام اسماعیلی در ادامه ضمن تبریک میلاد حضرت علی علیه السلام،بیان کرد:عبادت،زهد،شجاعت علم و همه ی فضایل انسانی ،از حضرت علی علیه السلام شخصیتی بینظیر ساخته بود.

وی در ادامه به ۱۲ فروردین اشاره کرد و ادامه داد:در روز ۱۲ فروردین با رای مردم،زیربنای انقلاب،محکم شدو ایران اسلامی شکل گرفت.

حجت الاسلام اسماعیلی در ادامه با اشاره به در پیش بودن ۱۳فروردین افزود:طبیعت تابلوی کوچکی از رستاخیز الهیست که به ما درس خداشناسی میدهد،ما نیز باید عشق به طبیعت و زیباییهایش را در دلهایمان بکاریم و به آیندگان نیز بیاموزیم.

انتهای پیام/ د

خطبه  های امام جمعه آبدانان در نماز جمعه این هفته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.