امام جمعه اراک از همه مسئولان و مردم خواست کالا‌های وارداتی استفاده نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در نماز جمعه اراک با اشاره به شعار سال با عنوان حمایت از کالای ایرانی از همه مسئولان و مردم خواست کالا‌های وارداتی استفاده نکنند ودر راستای ترویج کالای ایرانی به تولیدات داخل بها دهند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه همه در راستای تبلیغ و ترویج استفاده از کالای ایرانی مسئولند خطاب به مسئولان گفت: حمایت از کالای ایرانی در حد شعار نباشد ودر راستای کالای ایرانی سرمایه گذاری کنید.

امام جمعه اراک با بیان اینکه ملت ایران همانطور که در دیگر عرصه‌ها موفق بوده در تولید اجناس با کیفیت هم موفق خواهد شد از تولید کنندگان هم خواست کیفیت اجناس را در حد رقابت با کالای خارجی بالا ببرند.

دشمنان، شیادان و فتنه گران دنبال ضربه به اسلامند

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی افزود: دشمنان، شیادان و فتنه گران دنبال ضربه به اسلامند و ملت غیور ایران باید با ایستادگی و پاسداری از خون شهدا اجازه این کار را نباید به آن‌ها ندهد.

آیت الله دری نجف آبادی به فیوضات ماه رجب و اعتکاف هم اشاره کردو گفت: ماه رجب ماه‌های پر برکتی است که مسلمانان می‌توانند از آن بهبهره ببرند و اگر م. معتکف شوند ثواب چند برابری خواهند برد.

وی با با بیان اینکه ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران است افزود: این نظام به راحتی بدست نیامده است و آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها بدانند که انقلاب اسلامی هوشیارتر از سال‌های قبل است آرزو ضربه به آن را را به گور خواهند برد.

مسئولان و روسای سه قوه به مشکلات صنایع استان مرکزی رسیدگی کنند

امام جمعه اراک با اشاره به مشکلات هپکو، آونگان و کارخانه‌های دیگر از مسئولان و روسای سه قوه خواست به مشکلات صنایع استان مرکزی رسیدگی کنند.

وی بارندگی‌های استان مرکزی را بسیار ناچیز دانست و اضافه کرد: اگر ملت ایران در مصرف آب صرفه جویی نکنند قطعا در سال‌های آینده با مشکل کمبود آب مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.