بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه كارگاه توليد كلوچه‌ای را در مجموعه سياحتي عليصدر تعطیل کردند.

کارگاه توليد كلوچه در مجموعه سياحتي عليصدر تعطیل شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ از سوی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان طرح تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در مجموعه سیاحتی علیصدر اجرایی شد.

در این اقدام مدیر و کارشناسان سلامت محیط و کار استان حضور داشتند و یک کارگاه تولید کلوچه در مجموعه سیاحتی علیصدر را تعطیل کردند.

گفتنی است رنگ‌های غیر مجاز در کارگاه‌های مجموعه سیاحتی علیصدر و ظروف غذایی غیر بهداشتی در رستوران‌های این مجموعه توسط کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه معدوم‌سازی شد.

دور ریز مواد غذایی مانده و غیر بهداشتی در رستوران‌های مجموعه سیاحتی علیصدر از دیگر اقدامات بود که در این بین نحوه نگهداری مواد غذایی پخته توسط مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان همدان به متصدیان رستوران‌های مجموعه سیاحتی علیصدر آموزش داده شد.

همچنین نحوه شستشو و ضد عفونی کردن ادوات تهیه مواد غذایی به متصدیان رستوران‌های مجموعه سیاحتی علیصدر گفته شد و آموزش نحوه صحیح شستشو و ضدعفونی کردن سبزیجات نیز مورد توجه قرار گرفت.

در این عملیات نحوه صحیح نگهداری چرخ گوشت به متصدیان رستوران های مجموعه سیاحتی علیصدر توسط مدیر سلامت محیط و کار استان آموزش داده شد.

انتهای پیام/ د

تعطیلی کارگاه کلوچه در مجموعه علیصدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.