معاون هماهنگ کننده انتظامی استان از کشف مقدار ۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک در شهرستان فاروج خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛سرهنگ صادق نامور معاون هماهنگ کننده انتظامی استان گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی قصد انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر و توزیع آن در استان را دارند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس شهرستان فاروج قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهمان شدند، افزود: مأموران با ایجاد تور ایست و بازرسی در محور مواصلاتی فاروج-شیروان موفق به شناسایی خودرو متهمان شدند.
سرهنگ صادق نامور بیان داشت: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه این خودرو را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک را کشف و ضبط کردند.
وی با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ سوداگر مرگ دستگیر و یک دستگاه خودروی پژو پارس توقیف شد، تصریح کرد: متهمان به همراه مواد مکشوفه برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.
سرهنگ نامور در پایان اظهار کرد: پلیس با هر اقدامی که آسایش و امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازد به شدت برخورد می‌کنند و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک آن رااز طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند
انتهای پیام/آ


دستگیری سوداگران مرگ در خراسان شمالی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.