نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده در زمینه کاهش تصادفات تأثیر گذار نبوده، گفت: لازمه کاهش تصادفات جاده ای ایجاد فرهنگ صحیح رانندگی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی کمالی پور، نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه ی بازدید از کمپین "نه به تصادف" در جیرفت ضمن تبریک سال نو و تقدیر از اقدام فرهنگی پلیس در راه اندازی این کمپین، گفت: متاسفانه مرگ و میرهای سالانه ی ناشی از تصادفات قابل تامل است و تاکنون اقدامات زیادی انجام شده اما تأثیر گذار نبوده است.

وی افزود: در خصوص رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی چیزی که می تواند موثر واقع شود و نتیجه آن کاهش تلفات، آلام و صدمات به مردم باشد، ایجاد فرهنگ صحیح رانندگی است.

کمالی پور تصریح کرد: این حرکت فرهنگی و مردمی پلیس جیرفت می تواند نقش موثری داشته باشد و اگر این حرکت در کشور نهادینه شود و همه مردم مشارکت کنند قطعاً شاهد کاهش تصادفات خواهیم بود.

احمد امینی روش، فرماندار شهرستان جیرفت نیز در بازدید از کمپین " نه به تصادف "، با قدردانی از دست اندرکاران این کمپین، مشارکت عمومی را لازمه ارتقای فرهنگ ترافیک عنوان کرد.

وی افزود: متاسفانه هر ساله شاهد سوانح جاده ای در سطح کشور هستیم که لازمه کاهش تصادفات، مشارکت و همکاری خود مردم با پلیس، هلال احمر، راهداری و دیگر دستگاه های مرتبط است.

امینی روش تأکید کرد: مردم باید پلیس را از خود بدانند و در بهبود فرهنگ ترافیک با نیروی انتظامی همکاری کنند تا شاهد کاهش سوانح جاده ای باشیم.

انتهای پیام/ب

بازدید فرماندار و نماینده مردم جیرفت در مجلس از کمپین " نه به تصادف "

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار