احمد نریمانی تکواندو کار مازندرانی بر سکوی نخست مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آفریقا ایستاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سومین دوره مسابقات قهرمانی آفریقا پاراتکواندو با حضور ۱۰۰ هوگوپوش از ۲۵ کشور به میزبانی شهر "آگادیر" مراکش برگزار شد که نریمانی تکواندوکار شاخص نکایی در وزن ۷۵+ کیلو با برتری مقابل همه رقبا مدال را به گردن آویخت.

در این رقابت‌ها پنج نماینده از کشورمان حضور پیدا کردند که در نهایت با کسب دو مدال طلا، یک نقره، یک برنز و کسب ۱۸ امتیاز توانستند بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها در گروه مردان بایستند.

در بخش انفرادی سعید صادقیان‌پور و احمد نریمانی موفق شدند عنوان قهرمانی را به دست آورند، محمدرضا شعبانی مدال نقره را بر گردن آویخت و اصغر عزیزی به مدال برنز رسید؛ محمود جعفرزاده نیز از کسب مدال بازماند.

تیم‌های روسیه و مراکش نیز با ۱۳ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند. همچنین با توجه به اینکه ایران در بخش زنان نماینده‌ای نداشت در مجموع نیز عنوان چهارمی را به دست آوردند.

هدایت این تیم برعهده «پیام خانلرخانی» به عنوان سرمربی و «مهدی احمدی» به عنوان مربی بود و مسعود لشکری به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور داشت.

با تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو، هوگوپوشان سایر قاره‌ها مجاز به شرکت در این رقابت‌ها هستند. امتیاز این مسابقات برای تکواندوکاران قاره آفریقا G۴ است و برای تکواندوکاران سایر قاره‌ها G۲ خواهد بود.
انتهای پیام/آ

تکواندو کار مازندرانی قهرمان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.