یک منبع محلی یمنی اعلام کرد: جنگنده های سعودی یک ساختمان مسکونی در استان صعده را بمباران کرده که منجر به شهید شدن یک زن یمنی شده است.

یک زن یمنی در حمله جنگنده‌های ‌آل‌سعود به صعده به شهادت رسیدبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک منبع محلی یمنی به منابع خبری گفته است که در پی حمله امروز جنگنده های عربستان به استان مرزی «صعده» یک زن یمنی جان خود را از دست داده است.

بر اساس این خبر جنگنده های عربستان بامداد امروز جمعه 10 فروردین یک ساختمان مسکونی در منطقه «المقاش» در حومه شهر صعده را مورد هدف قرار داده است که منجر به شهید شدن یک زن یمنی و وارد شدن خسارت های جدی به ساختمان شده است.

این در حالی است که پیش‌تر نیز در پی حمله جنگنده های سعودی به یک خودروی غیرنظامی در مسیر اصلی شهر صعده دست کم ۸ نفر که ۶ تن آنها زن بوده اند شهید شده و ۱۵ تن دیگر نیز زخمی شده اند.

گفتنی است که ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان روز گذشته ۲۲ بار شهر صعده و شهرهای «سحار»، «الصفراء» و «حیدان» را بمباران کرده بود و یگان توپخانه ای عربستان نیز شهرهای «منبه»، «رازح» و «شدا» در نوار مرزی عربستان و یمن را نیز گلوله باران کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار