مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان گفت: کارشناسان آتش نشانی از محل های اسکان مسافران نوروزی برای بررسی نکته های ایمنی و ارائه موارد مربوط به پیشگیری از بروز حادثه های احتمالی بازدید مستمر دارند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود چایچی درجمع خبرنگاران گفت: ماموران عملیاتی آتش نشانی کاشان تعداد 26 نفر را در جریان حادثه ها از ابتدای سال جاری نجات دادند و از این تعداد 13 نفر آسیب دیده در آمار این سازمان ثبت شده که بیشتر آنها مسافران نوروزی بودند.

وی افزود: 16 آتش سوزی و 29 مورد حادثه در شهرستان کاشان از ابتدای سال 1397 به وقوع پیوسته که میانگین زمان رسیدن ماموران آتش نشانی به محل (در محدوده) در مواجهه با آتش سوزی چهار دقیقه و 13 ثانیه و میانگین مدت زمان رسیدن به محل حادثه (در محدوده) چهار دقیقه و 48 ثانیه است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان با اشاره به فعالیت پنج ایستگاه با 12 خودروی سنگین و 13 خودروی سبک بیان کرد: کارشناسان آتش نشانی از محل های اسکان مسافران نوروزی برای بررسی نکته های ایمنی و ارائه موارد مربوط به پیشگیری از بروز حادثه های احتمالی بازدید مستمر دارند.

او اضافه کرد: استقرار اکیپ شبانه روزی خودرویی با تعداد 6 دستگاه و استقرار اکیپ موتوری روزانه چهار دستگاه به طور دائمی در محل پارکینگ های خودرویی اطراف باغ فین، خانه های تاریخی و اماکن اسکان مسافران نوروزی، پارک ها، مدرسه ها، حسینه ها برای واکنش مناسب برابر حادثه های احتمالی در دستور کار است.

چایچی ادامه داد: توزیع دفترچه های حاوی نکته های ایمنی، نظارت بر وضعیت ایمنی کمپ های مسافران نوروزی و آموزش نکات ایمنی با هدف پیشگیری و کنترل حادثه ها و سانحه ها با مشارکت شهروندان از دیگر برنامه های آتش نشانی در نوروز 1397 می باشد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.