هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه ۱۰ فروردین با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می‌شود.

تراکتور حامل جایگاه دوم برای اصفهان/ شمال و جنوب لیگ در مصاف نوروزی/ زور آزمایی گزینه‌های سقوط در مشهدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه 10 فروردین با برگزاری 3 دیدار پیگیری می شود.

مشکی پوشان دیار خراسان - استقلال خوزستان؛ ساعت 17

تیم مشکی پوشان دیار خراسان در وضعیت بحرانی قرار دارد و با 15 امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته است.

داوود مهابادی در تعطیلات لیگ برتر به عنوان سرمربی جدید مشکی پوشان خراسان انتخاب شد تا این تیم مشهدی را در لیگ برتر حفظ کند.

این تیم مشهدی با وجود اینکه شانس زیادی برای بقاء در لیگ برتر ندارد اما مسئولان این تیم با حضور مهابادی سرمربی جدید تیم خود امیدوارند که همانند فصل گذشته در دقایق پایانی در لیگ برتر ماندگار شوند.

علاوه براین خداداد عزیزی هم به عنوان رئیس سازمان فوتبال مشکی پوشان انتخاب شده است تا وضعیت این تیم مشهدی با حضور عزیزی بهبود یابد.

شاگردان مهابادی قصد دارند از میزبانی خود استفاده کنند و با برتری در این بازی به بقا در لیگ برتر امیدوار باشند.

در آن سوی میدان، آبی پوشان اهوازی همانند حریف مشهدی خود وضعیت مناسبی در جدول رده بندی ندارند و با 23 امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارند.

تیم استقلال خوزستان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر تیم خونه به خونه بابل شکست خورد و از راهیابی به فینال این رقابتها بازماند.

به هر حال هر 2 تیم به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند تا شانس بقای خود را در لیگ برتر افزایش بدهند.

سپید رود رشت _پارس جنوبی؛ ساعت 17

تیم فوتبال سپید رود رشت با هدایت علی کریمی توانسته تا به اینجای رقابت ها 6 برد، 5مساوی ،14 باخت،22 گل زده،33 گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند .

شاگردان علی کریمی همچنین با کسب 23 امتیاز توانستند رده چهاردهم رقابت ها را از آن خود کنند .

سپیدرودی ها با باخت یک بر صفر برابر پدیده در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر به دنبال جبران شکست و کسب سه امتیاز برابر پارس جنوبی جم هستند .

بازیکنان تیم فوتبال سپید رود رشت در صورت برد مقابل پارس جنوبی جم تا 2 پله جایگاه خود را در جدول ارتقاء می دهند و این تیم در صورت باخت تا یک پله در جدول سقوط خواهد کرد .

در طرف مقابل تیم فوتبال پارس جنوبی جم تا به اینجای رقابت ها 9 برد ،12 مساوی، 4 باخت ، 29 گل زده و 22 گل خورده را در کارنامه ثبت کرده است .

شاگردان تارتار تا هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر موفق شدند با کسب 39 امتیاز رده 6 را بدست آورند .

پارسی ها با تساوی در دیدار هفته بیست و پنجم مقابل ذوب آهن به دنبال کسب سه امتیاز و ارتقای جایگاه خود تا 3 پله در جدول رقابت ها هستند و از طرفی این تیم در صورت باخت تا یک پله جایگاه خود را از دست می دهد .

ذوب آهن- تراکتورسازی؛ ساعت 17:30

تیم فوتبال ذوب آهن با کسب 42 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. این تیم با پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر اختلاف 15 امتیازی دارد و قهرمانی اش در لیگ برتر غیر ممکن است.

شاگردان قلعه نویی قصد دارند که از میزبانی خود در این بازی استفاده کنند و با برتری برابر تراکتورسازی در کورس رقابت با مدعیان کسب سهمیه آسیایی بمانند اما آنها کار سختی برابر این تیم تبریزی دارند.

در آن سوی میدان، تیم تراکتورسازی با هدایت ساغلام تاکنون 29 امتیاز کسب کرده است. این تیم تبریزی در صورت برتری برابر ذوب آهن یک پله در جدول رده بندی صعود می کند به شرطی که گسترش فولاد مقابل حریف خود نتیجه لازم را نگیرد.

انتهای پیام/

دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۰ فروردين ۱۳۹۷
یاشاسین تراختور
آخرین اخبار