به مناسبت ایام نوروز و استقبال از میهمانان نوروزی شهرداری باغشهرگنبکی اقدام به برگزاری جُنگ شادی از قبیل راه اندازی موسیقی سنتی و محلی، چاپ و چوب بازی محلی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیف الله رنجبران، شهردار گنبکی گفت: این جُنگ با استقبال بی نظیر شهروندان و مهمانان نوروزی که از گوشه و کنار کشور به این شهر سفر کرده بودند، مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار این مراسم فرهنگی برگزار می شد، افزود: اگر چه کم و کاستی هایی داشته ایم ولی در نوع خودش بی نظیر بود و استقبال گرم شهروندان و مهمانان نوروزی قوت قلبی برای ما شد.

رنجبران تصریح کرد: مردم باغشهرگنبکی تاکنون از نعمت پارک محروم بودند و ما در همین مدت کوتاه پیش از سال 97 فعالیت های خوبی در زمینه ی تفریح انجام داده ایم و در زمینه ی تجهیز تفرجگاه گام های مثبتی برداشتیم.

 وی یادآور شد: مردم برای گذراندن اوقات فراغتشان همراه با خانواده و مهمانان نوروزی خود به این تفرجگاه می آیند و لحظات خوشی را در کنار خانواده هایشان سپری می کنند.

رنجبران با اشاره به اینکه تمام محلات باغشهرگنبکی فاقد مجموعه بازی هستند، ابراز امیدواری کرد: با نگاه ویژه ی مسئولان بتوانیم در سال آینده در تمام محلات شهر مجموعه ی بازی نصب کنیم تا فرزندان این شهر از نبود امکانات در عذاب نباشند.

شهردار گنبکی با اعلام اینکه باغشهرگنبکی استعداد راه اندازی تفرجگاه های زیبایی را دارد و در این زمینه می تواند گردشگران زیادی جذب کند، از راه اندازی پارک بزرگ جنگلی شرق استان کرمان در دامن طبیعت زیبا و بکر باغشهرگنبکی در 15 کیلومتری دامنه های رشته کوههای کوشاه و گزبهمن(جبالبارز)، با کمک مسئولان، منابع طبیعی و مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

انتهای پیام/ب

جُنگ شادی در شهر گنبکی

 

برچسب ها: جنگ شادی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.