نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت : کانون پرورش فکری زمینه‌ساز پرورش خوبی و کارهای نیک در کودکان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمدشاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان گفت : کانون پرورش فکری زمینه‌ساز پرورش خوبی و کارهای نیک در کودکان است.

وی با اشاره به نقش غیر مستقیم مربیان در انتقال مفاهیم دینی و تربیتی به مخاطبان کودک و نوجوان بر اهمیت حوزه‌ی کودک و نوجوان، شناسایی جریان‌های فکری و عاطفی در آنها تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به بیان داستانی از زندگی شهید مدرس پرداخت و گفت : تلاش شود تمامی فعالیت‌ها رنگ خدایی و دینی داشته باشد و نگاه خدا در برنامه‌های کودک و نوجوان، احساس شود.

آیت‌الله شاهچراغی در پایان با بیان اینکه خوبی‌ها فراموش‌شدنی نیستند و کودکان و نوجوانان هم خوبی‌ها را حفظ می‌کنند و هیچ‌وقت خدماتی که به آنها ارائه می‌شود فراموش نمی‌کنند، از مدیرکل و کارکنان کانون پرورش فکری خواست تا کودکان و نوجوانان، این سرمایه‌های فاخر و نفیس و با ارزش را در فعالیت‌های خود حفظ کنند.

سه کتابخانه سیار روستایی پذیرای کودکان در تعطیلات نوروز هستند

جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان نیز گفت : دو مرکز فرهنگی‌هنری و سه کتابخانه سیار روستایی سوم تا سیزدهم فروردین با اجرای فعالیت‌های کتاب‌‌محور پذیرای کودکان و نوجوانان در تعطیلات نوروز هستند.

وی افزود : مربیان 24 مرکز فرهنگی‌هنری اعم از ثابت، پستی، سیار شهری و روستایی استان سمنان در طول سال در دو نوبت صبح و عصر به بیش از 40 هزار کودک و نوجوان، خدمات فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی ارائه می‌دهند.

انتهای پیام / ه

برچسب ها: نوروز 97 ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.