سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در راستای ارائه خدمات گردشگری دریایی با ایمنی بالا، ۱۰ اسکله مجاز تفریحی در استان بوشهر ایجاد شده است.

۱۰ اسکله مجاز تفریحی در استان بوشهر ایجاد شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  نورالله اسعدیبا تاکید بر توجه به مسئولیت اجتماعی برای راه اندازی تور‌های گردشگری دریایی اظهار داشت: استان بوشهر با داشتن طولانی‌ترین ساحل با خلیج فارس ظرفیت مهمی در عرصه گردشگری دریایی فراهم کرده که سازمان بنادر و دریانوردی بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی از این پروژه‌ها حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه مجوز گردشگری دریایی در نقاط مختلف ساحلی استان بوشهر صادر شده است افزود: در قالب طرح تسهیل تردد‌های دریایی نوروز شناور‌های همیار ناجی برای افزایش ایمنی تور‌های گردشگری دریایی در آب‌های بوشهر و گناوه فعال شده‌اند.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با تاکید بر استفاده گردشگران از اسکله‌ها و تور‌های مجاز گردشگری دریایی گفت: در راستای ارائه خدمات گردشگری دریایی با ایمنی بالا، ۱۰ اسکله مجاز تفریحی در استان بوشهر ایجاد شده که از گردشگران دریایی انتظار می‌رود استفاده از این اسکله‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

اسعدی از افزایش تردد گردشگری دریایی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: گشت‌های دریایی نوروزی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد در اسکله‌های استان بوشهر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از ۲۵۰ هزار نفر در قالب مسافر و گردشگر در آب‌های استان بوشهر جابه‌جا شدند تصریح کرد: کل تردد‌های دریایی استان بوشهر در تعطیلات نوروزی سال گذشته ۳۸۵ هزار نفر بوده است.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، بیشترین گشت دریایی را در بنادر بوشهر و گناوه دانست و گفت: در این مدت بیشترین تردد‌های مسافری دریایی در مسیر‌های بوشهر- جزیره خارگ و گناوه –جزیره خارگ انجام شده است.

اسعدی با تاکید بر توجه به ارتقا ایمنی گردشگران دریایی از توزیع ۸۰۰ جلیقه نجات در اسکله‌های تفریحی و مجاز استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این راستا پنج فروند شناور ناجی در بنادر عسلویه، دیر، عامری، بوشهر و جزیره خارگ فعالیت دارند که به‌زودی ششمین شناور ناجی در بندر دیلم فعالیت خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/ م

ایجاد10  اسکله مجاز تفریحی در استان بوشهر

 

برچسب ها: نوروز ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.