فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری 5 سارق منزل در این شهرستان خبر داد.

 دستگیری باند سرقت منازل در دهلرانبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران در گفت و گویی  اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت منزل،اماکن خصوصی و موتورسیکلت ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

 
وی با اشاره به اقدامات ویژه و خاص پلیسی در کشف سرقت گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با همکاری واحدهای انتظامی با تلاش شبانه روزی توانستند در کمترین زمان ممکن سارقان را شناسایی کنند.
 
فرمانده انتظامی دهلران افزود: ماموران پلیس با اخذ نیابت قضایی در چند عملیات غافلگیرانه، سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
 
وی یادآور شد: در این ماموریت تعداد ۵ سارق که بصورت حرفه ای اقدام به سرقت منازل مردم و فروش اموال مسروقه می کردند دستگیر و در بازجویی های اولیه  به تعداد ۷ فقره سرقت، شامل ۳ سرقت منزل، ۲ فقره موتورسیکلت، ۱ فقره اماکن خصوصی و ۱ فقره سرقت موبایل اعتراف کردند.
 
این مقام مسئول انتظامی ضمن هشدار به شهروندان در خصوص خرید و فروش لوازم دست دوم گفت: خرید و فروش لوازم دست دوم باعث سوء استفاده مالخران و نیز سارقان برای دستبرد به منازل مردم می شود.
 
سرهنگ مکی در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شدند تصریح کرد: شایسته است واحدهای صنفی سمساری ها همچنین شهروندان محترم از خرید اینگونه لوازم از افراد مشکوک و ناشناس خودداری کنند.
 
انتهای پیام/ع

باند سرقت منازل  دهلران در دام قانون

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.