معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: برنامه گردشگری عشایری استان بوشهر تدوین شود.

برنامه گردشگری عشایری استان بوشهر تدوین شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   مهرداد ستوده ظهر پنجشنبه در نشست ستاد تسهیل خدمات سفر استان بوشهر اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی شاهد حضور گسترده مسافران نوروزی از نقاط مختلف کشور در استان بوشهر هستیم.

وی با تقدیر از تلاش‌های ستاد تسهیلات سفر برای خدمات‌دهی مناسب به مسافران نوروزی، اضافه کرد: تلاش شده تا در مناطق پرتردد استان خدمات مناسبی ارائه شود و افزایش خدمات رسانی به گردشگران در دستور کار است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه بیشترین میزان حضور گردشگران در استان بوشهر در مناطق ساحلی بوده است، بیان کرد: از تردد قایق‌ها و شناور‌هایی که بدون مجوز اقدام به گردشگری دریایی می‌کنند باید جلوگیری شود.

وی با تاکید بر لزوم رعایت همه جوانب ایمنی توسط لنج‌های سنتی و قایق‌ها که با مجوز اقدام به گشت دریایی مسافران می‌کنند، تصریح کرد: پوشیدن جلیقه نجات برای همه سرنشینان این شناور‌ها ضروری است.

ستوده خواستار شناسایی شناگاه‌های خطرناک استان و ارائه هشدار به گردشگران شد و ادامه داد: با تلاش آب و فاضلاب آبرسانی به نقاط گردشگری استان بوشهر به خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری در مناطق عشایری استان بوشهر برنامه گردشگری عشایری استان بوشهر برای معرفی جاذبه‌های گردشگری این مناطق باید تدوین شود.

انتهای پیام/م

تدوین برنامه گردشگری عشایری استان بوشهر 

برچسب ها: نوروز ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.