حسینعلی امیری گفت: دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گرفته و در جهت حل مشکلات آنها گام بر می دارد.

دولت تا آخر در کنار زلزله زدگان کرمانشاه ایستاده استبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز پنجشنبه 9 فروردین در بازدید از مناطق زلزله زده و پروژه های عمرانی منطقه زلزله زده جوانرود اظهار کرد: دولت در کنار زلزله زدگان ایستاده و تا آخر بازسازی آنها را تنها نخواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های دولت ایجاد نشاط برای مردم است، گفت: در راستای اهداف دولت و با استفاده از بهینه سازی ظرفیت جوانرود، با ایجاد جاده سلامت و بوستان 40 هکتاری شهدای دفاع مقدس، اقدام های موثری برای رونق گردشگری این شهرستان انجام گرفته که این مهم نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و توسعه منطقه دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در بازدید از پروژه های عمرانی جوانرود با اشاره به رشادت های مردم این شهرستان افزود: با همت فرماندار برنامه ریزی خوبی برای توسعه و پیشرفت جوانرود انجام گرفته است.

امیری به اتفاق مسئولان محلی از روستای زلزله زده 'بیوله' از توابع بخش کلاشی جوانرود بازدید کرد و در گفت و گو با اهالی این روستا مسائل و مشکلات آنان را بررسی و از نزدیک در جریان روند بازسازی این روستا قرار گرفت.

بازدید از جاده سلامت، بوستان 40 هکتاری شهدای دفاع مقدس، سرسرای سقف بلند ورزشی، کمربندی و افتتاح سرسرای اجتماعات کتابخانه شماره 2 جوانرود از دیگر برنامه های سفر امروز معاون پارلمانی رییس جمهوری به این شهرستان بود.

شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

گفتنی است امیری روز چهارشنبه نیز از مناطق عملیاتی قصرشیرین، مجموعه پایانه بین المللی مرز رسمی خسروی، روستاهای زلزله زده و زیرساخت های تردد زائران اربعین در این شهرستان بازدید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار