مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان از برگزاری جشن‌های ویژه ولادت امام علی (ع) و گرامیداشت روز پدر در قالب جُنگ‌های شادی و اجرای نمایش‌های متنوع در سطح استان خبر داد.

حسین مسگرانیمدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  فعالیت‌های جشن‌های نوروزی از ٢٧ اسفند ماه سال گذشته در شهر‌های مختلف استان سیستان و بلوچستان شروع شده است.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان افزود: این ویژه برنامه‌ها شامل اجرای موسیقی با موضوع آئین‌های نوروزی، شعرخوانی و برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری بوده است.

وی در ادامه به اجرای برنامه زنده تلویزیونی از چابهار با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این ایام شاهد اجرای برنامه‌های متنوعی در شهر‌های ایرانشهر، سراوان، فنوج، خاش، زابل، هامون، زهک، سرباز و کنارک نیز بوده و خواهیم بود.

مسگرانی برپایی جشن‌های ویژه ولادت امام علی (ع) و گرامیداشت روز پدر را در قالب جُنگ‌های شادی و اجرای نمایش‌های متنوع و اجرای موسیقی‌های محلی و آیینی را از دیگر برنامه‌های متنوع این ایام برشمرد و گفت: همشهریان و میهمانان نوروزی می‌توانند از اجرای این برنامه‌ها تا روز میلاد با سعادت حضرت علی (ع) در سراسر استان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/گ

جشن میلاد حضرت علی  (ع)  در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار