معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت:یک هزار و ۵۱۰ نفر به صورت اینترنتی در مراسم معنوی اعتکاف شهرستان یزد ثبت نام کرده‌اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ با اشاره به پایان زمان ثبت نام اینترنتی جهت حضور در مراسم معنوی اعتکاف در استان یزد گفت: مانند سال‌های گذشته استقبال بسیار خوبی انجام گرفت به شکلی که در مجموع یک هزار و ۵۱۰ نفر به صورت اینترنتی در مراسم معنوی اعتکاف شهرستان یزد ثبت نام کرده‌اند.

 حجت الاسلام علی کارگر افزود: از مجموع افرادی که به صورت اینترنتی در مراسم معنوی اعتکاف ثبت نام کرده‌اند ۵۷۲ نفر مرد و ۹۳۸ نفر خواهر هستند.

حجت الاسلام  کارگربیان کرد: تاکنون آمار مساجدی که ثبت نام در آن‌ها به صورت حضوری انجام می‌گیرد جمع آوری نشده است و در برخی مساجدی که ثبت نام در آن‌ها به صورت اینترنتی صورت گرفته تعدادی هم به صورت حضوری ثبت نام شده‌اند که مسلماً با جمع این تعداد نفرات ثبت شده، آمار افزایش می‌یابد.

کارگر بیشترین تعداد معتکف برادر ثبت نام کننده به صورت اینترنتی را مربوط به مسجد ملا اسماعیل با ۵۷۲ نفر اعلام و تصریح کرد: بیشترین تعداد معتکف ثبت نام کننده خواهر مربوط به مسجد اعظم کوچه بیوک با ۳۰۰ نفر است.

کارگر همچنین از اعلام آمادگی ۱۸۰ مسجد در سطح استان یزد برای میزبانی از مراسم معنوی اعتکاف خبر داد.

سال گذشته در استان یزد بیش از ۱۵۰ مسجد میزبان معتکفین  بود.

انتهای پیام/ی

ثبت نام یک هزار و ۵۱۰ نفر در مراسم معنوی اعتکاف شهرستان یزد 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.