سرمربی تیم فوتبال تراکتور‌سازی تبریز گفت: تراکتورسازی از ذوب‌آهن شناخت بسیار خوبی دارد و به این موضوع باور دارد که ذوب‌آهن، تیم بسیار خوبی به شمار می‌رود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن، ارطغرول ساغلام در خصوص بازی فردای تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: تراکتورسازی در تعطیلات آماده‌سازی خوبی برای این مسابقه صورت داد و در حال حاضر انگیزه بسیاری برای پیروزی مقابل تیم فوتبال ذوب‌آهن در اصفهان داریم.

وی ادامه داد: تیم ما در حال حاضر در شرایط مناسبی قرار گرفته و وضعیت بدنی و روانی بازیکنان تیم ما برای این مسابقه مناسب است؛ به امتیاز این مسابقه احتیاج بسیاری داریم و تلاش ما این است که با نتیجه مناسب، هر سه امتیاز مسابقه را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به شناخت بازیکنان تیمش از سبزپوشان اصفهانی بیان کرد: تراکتورسازی از ذوب‌آهن شناخت بسیار خوبی دارد و به این موضوع باور دارد که ذوب‌آهن، تیم بسیار خوبی به شمار می‌رو، با این حال ما به خود باور داریم و اعتقادمان این است که تراکتورسازی تیم شایسته‌ای به شمار می‌رود بنابراین باید هرطور شده از بازی خوب خود به نتیجه گیری برسیم.

ساغلام اضافه کرد: امیدوار هستیم که فردا تماشاگران از دیدن یک بازی خوبی لذت ببرند و حاصل جدال دو تیم شایسته ذوب‌آهن و تراکتورسازی، فوتبال خوبی از آب درآید.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.