رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های فریدن و چادگان گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تا هشتم فروردین ماه 97، 7 هزار مسافر و گردشگر مذهبی از بقاع متبرکه شهرستان چادگان بازدید کردند.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اظهار کرد: از ابتدای سفرهای نوروزی که موج اول آن از 27 اسفند 96 آغاز شد تا هشتم فروردین ماه امسال، 7 هزار مسافر و گردشگر مذهبی از بقاع متبرکه شهرستان چادگان بازدید کردند.

وی افزود: طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شهرستان چادگان مانند امام‌زاده عبدالله زید ابن حسنی (ع) در شهر رزوه امام‌زاده اسماعیل (ع) در فراموش جان امام‌زاده خواجه محمد در روستای پرمه در بخش چناررود و زیارتگاه علم حضرت ابوالفضل در محله مندرجان در حال برگزاری است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های فریدن و چادگان اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی، غرفه‌های عفاف و حجاب، پاسخگویی به مسائل شرعی با حضور مبلغان بومی و اعزامی، خیمه‌های معرفت شامل قرآن خواندن، غرفه کودک، نقاشی کشیدن و برگزاری مراسم سخنرانی مذهبی از جمله برنامه‌های بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری در شهرستان چادگان است.

وی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف امروز مسؤولان و دلسوزان انقلاب، انتقال فرهنگ و معارف دینی و ارزش‌های دفاع مقدس در قالب فعالیت‌های فرهنگی به نسل امروز است تا دشمنان اسلام که در کمین جوانان هستند اهدافشان را به گور ببرند در همین راستا اقداماتی در این طرح صورت گرفته است.

نصیرالاسلامی در پایان گفت: بیش‌ترین بازدید نوروزی مسافران از امام‌زاده عبدالله زید ابن حسنی شهر زیارتی رزوه و امامزاده اسماعیل در روستای فراموش جان بوده است.

 

انتهای پیام/م

 

بازدید مسافران نوروزی از اماکن مذهبی چادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.