مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از جریمه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی متخلفین نوروزی در استان خبر داد.

جریمه بیش از یک میلیارد ریال برای متخلفین در طرح ویژه نوروزی علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛با اشاره به تشدید فعالیت‌های گشت‌های مشترک بازرسی در سطح استان، گفت: در شهر شیراز دو گشت مشترک و در شهرستان‌ها نیز یک گشت مشترک با همکاری اتاق‌های اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شبکه‌های بهداشت، بازرسی از واحد‌های صنفی و مراکز ارائه خدمات به مسافرین نوروزی را به عهده دارند.

مبشری ادامه داد: بازرسی از رستوران ها، مراکز اقامتی، پایانه‌های حمل و نقل، فرودگاه و آژانس‌های مسافرتی در اولویت بازرسی هستند و در صورت مشاهده تخلف، واحد متخلف با رای قاضی تعزیرات حاضر در محل جریمه نقدی خواهد شد.

عضو ستاد تنظیم بازار استان افزود: هدف از این بازرسی‌ها پیشگیری از وقوع تخلف است که در این راستا به ۱۷۰۰ واحد صنفی تذکر داده شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس تعداد پرونده‌های متشکله از ابتدای طرح نوروزی را ۳۵۰ فقره برشمرد و تصریح کرد: شهروندان و مسافرین در صورت مشاهده تخلف مراتب را به سامانه ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ تعزیرات گزارش تا نسبت به رسیدگی فوری به شکایات اقدام شود.
انتهای پیام/ر

جریمه نقدی برای متخلفین در طرح ویژه نوروزی

برچسب ها: تعزیرات ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار