معاون استاندار و فرماندار مشهد گفت: امسال رویکرد استقبال از بهار شهرداری و دستگاه‌های دیگر موضوع زائرمحوری بود که به نحو خوبی مورد اجرا قرار گرفت.

امسال رویکرد استقبال از بهار شهرداری و دستگاه‌های دیگر موضوع زائرمحوری بودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،محمدرحیم نوروزیان در بازدید از پایانه مسافربری امام رضا (ع) افزود: پایانه مسافربری امام رضا (ع)، امسال گام خوبی در پذیرایی از زائران نوروزی برداشت.


وی با تقدیر از خدمات شهرداری مشهد در حوزه استقبال از بهار ۹۷ افزود: در این زمینه سازمان پایانه‌های مسافربری مشهد به ویژه پایانه مسافربری امام رضا (ع)، اقدامات خوبی را در راستای پذیرایی هرچه مناسب‌تر از زائران و مسافران نوروزی برداشته است.

فرماندار مشهد گفت: امسال یکی از اقدامات خیلی خوبی به تدبیر فرمانده انتظامی استان در سطح استان و مشهد صورت گرفته، راه اندازی ایستگاه‌های پلیس در نقاط مختلف شهر بود که هم چینش آن مناسب بوده و هم آرامش خاطر بیشتری را برای زائرین و مجاورین فراهم کرده است.

نوروزیان تصریح کرد:در حال حاضر جمعیت مشهد حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است که در این ایام حدود ۵ میلیون زائر نیز بر این جمعیت افزوده می‌شود که تامین امنیت، انتظامات و مدیریت ترافیک این شهر در این ایام خاص کار بسیار طاقت فرسایی است.

انتهای پیام//ا.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.