رئیس هیأت بدمینتون استان اصفهان گفت:برای ارتقا و گام برداشتن به سوی جلو و پیشرفت چشمگیر جایگاه بدمینتون استان در کشور، نیازمند برخی تغییرات اقتصادی و ساختاری هستیم.

بیژن رجائیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در خصوص وضعیت بدمینتون اصفهان اظهار داشت: در سال گذشته سعی خود را برای حل مشکلات و گسترش زیر‌ساخت‌ها گذاشتیم، مشکلات اقتصادی را همانند سایر هیأت‌ها داریم اما مشکل اعزام یا میزبانی نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: برای ارتقا و گام برداشتن به سوی جلو و پیشرفت چشمگیر جایگاه بدمینتون استان در کشور، نیازمند برخی تغییرات اقتصادی و ساختاری هستیم؛ تعامل با فدراسیون به خوبی وجود داشته است اما تغییر برنامه‌های فدراسیون کار ما را کمی سخت کرد.

رئیس هیأت بدمینتون استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر چند بازیکن ملی‌پوش آقا و خانم داریم، در لیگ برتر بدمینتون با بازیکنان بومی و اسپانسری فولاد مبارکه سپاهان به عنوان سومی رسیدیم و در صدد جذب اسپانسر برای بانوان نیز هستیم.

رجائیان با اشاره به تقویم هیأت بدمینتون گفت: در سال 96 تقویم را تقریبا به صورت کامل اجرا کردیم و به دنبال بهبود شرایط در سال 97 هستیم و فقط برخی کارگاه‌های آموزشی به دلیل تداخل با سایر برنامه‌ها برگزار نشده است؛ سعی داشتیم مسابقات را به صورت منظم برگزار کنیم و نسبت مربی به بازیکن را بیشتر کنیم تا شاهد پیشرفت بازیکنان باشیم زیرا تفاوت سطح مربیان در سطح استان کمی مشکل‌ساز بوده است و باید سطح همه مربیان به یکدیگر نزدیک شود.

وی در پایان در مورد حال و روز ورزش استان در سال گذشته نیز یادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان شرایط بهتری نسبت به سال‌های گذشته برای هیأت‌ها ایجاد کرد اما با این وجود باید تعامل برای گسترش ورزش قهرمانی با هیأت‌ها بیشتر شود تا نتیجه بهتری ایجاد شود؛ ورزش اصفهان به صورت کلی در سال 96 پیشرفت خوبی داشت.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.