استفانی کلیفورد، بازیگر فیلم‌های مستهجن که ترامپ را به داشتن روابط جنسی نامشروع با خود متهم کرده است، خواستار پاسخ او به این اتهامات شد.

بازیگر فیلم‌های مستهجن خواستار پاسخ ترامپ به اتهاماتش شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تلویزیون سی‌ان‌ان، استفانی کلیفورد (ملقب به استورمی دنیلز) بازیگر فیلم‌های مستهجن خواستار پاسخ ترامپ به اظهارات خود درباره ارتباط جنسی نامشروع با او شد.

این بازیگر که ترامپ را به داشتن روابط جنسی نامشروع متهم کرده است، از طرق وکیل خود از ترامپ خواست با حضور در دادگاه سوگند یاد کند که با او رابطه جنسی نداشته و حق‌السکوتی به او پرداخت نکرده است.

گفته می‌شود ترامپ پیش از انتخابات سال گذشته به این هنرپیشه فیلم‌های مستهجن پول داده است تا درباره روابط خود با او ساکت بماند. 

وکیل استفانی کلیفورد می‌گوید شمار دیگری از زنان آمریکایی با اتهامات مشابهی علیه ترامپ به او مراجعه کرده‌اند. گفته می‌شود وکیل مذکور مطمئن است که می‌تواند ترامپ را به دادگاه بکشاند و علت این اطمینان خاطر او، پرونده بیل کلینتون رئیس جمهور پیشین آمریکا (ارتباط کلینتون با مونیکا لوینسکی) است.

وکیل این بازیگر آمریکایی مدعی است ترامپ 130 هزار دلار به موکلش پول داده است. ظاهرا این پول از طریق وکیل شخصی ترامپ به این زن داده شده است.

آنچه درباره این پرونده حائز اهمیت است تلاش برای به دادگاه کشاندن ترامپ و وادار کردن او به پاسخگویی با قید سوگند قانونی است. قرار است سی ام آوریل در این باره جلسه‌ای تشکیل شود.

کلیفورد ادعا می‌کند ترامپ در سال 2006 یعنی یک سال پس از ازدواج با ملانیا با او رابطه جنسی نامشروع داشته است.

انتهای پیام/

فساد اخلاقی دامنگیر ترامپ شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار