سخنگوی وزارت امور داخلی نوار غزه گفت عامل انفجار در مسیر کاروان رامی حمد الله، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین را یافته اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تلویزیون الجزیره مباشر، سخنگوی وزارت امور داخلی نوار غزه با برگزاری کنفرانسی خبری درباره نتایج تحقیقات در مورد انفجار در مسیر کاروان رامی حمد الله، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: «از همان روز وقوع حادثه کمیته‌ای برای انجام تحقیقات درباره این حادثه تشکیل شد و این کمیته دو گزارش در خصوص روند تحقیقات برای رامی حمد الله نخست وزیر تشکیلات خودگردان فرستاد، اما تا کنون هیچ پاسخی دریافت نکرده است.»

وی با گلایه از همکاری نکردن تشکیلات خودگردان فلسطین با این تحقیقات گفت: «ما از همان لحظه نخست وقوع انفجار به تشکیلات خودگردان، درخواست تشکیل کمیته مشترک تحقیقات دادیم، اما این درخواست ما گوش شنوایی پیدا نکرد. ما همکاری نکردن دو شرکت «الوطنیه» و «جوال» در کشف فهرست تماس‌های دو متهم را محکوم می‌کنیم.»

سخنگوی وزارت امور داخلی غزه گفت: «سازمان‌های امنیتی نوار غزه در تحقیقات خود شبکه‌ای را که عامل وقوع این انفجار بودند یافته و به متهم اصلی انفجار در مسیر کاروان رامی حمد الله، دست پیدا کردند، این فرد انس ابوخوصه نام دارد.»

وی افزود: «این فرد مظنون در جریان درگیری مسلحانه با نیرو‌های امنیتی غزه و در حالی که قصد داشت با کمربندی انفجاری خود را منفجر کند، کشته شد. در جریان این درگیری دو تن نیز زخمی شدند. وی افزود: در خانه ابوخوصه مواد منفجره‌ای یافت شد که درست مانند مواد منفجره‌ای بود که در عملیات انفجار در مسیر رامی حمد الله به کار گرفته شده بود.»

سخنگوی وزارت داخلی غزه همچنین گفت: «همچنان آماده باش امنیتی برای جستجوی افراد تحت پیگرد -در چارچوب تکمیل تحقیقات- ادامه دارد. ما آمادگی خود را برای اطلاع رسانی به هر طرف مرتبط درباره روند تحقیقات و نتایجی که ما به آن دست یافته ایم اعلام می‌داریم.»

انتهای پیام/

وزارت داخلی غزه از یافتن عامل انفجار در مسیر کاروان نخست وزیر تشکیلات خودگردان  خبر داد

برچسب ها: فلسطین ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار