دیه گو کاستا مهاجم تیم ملی اسپانیا به تمجید از لیونل مسی فوق ستاره فوتبال جهان پرداخت.

اظهار نظر عجیب کاستا درباره غیبت لیونل مسی در بازی برابر اسپانیابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیگو کاستا یک شخصیت بسیار بحث انگیز است. مهاجم اتلتیکو مادرید در بازی دوستانه شب گذشته اسپانیا مقابل آرژانتین توانست گل اول تیمش را وارد دروازه آلبی سلسته کند.

پس از این بازی، جولین لوپتگوی سرمربی تیم اسپانیا در واکنش به این نتیجه کسب شده عنوان کرد که آرژانتین چند بازیکن سرشناس خود از جمله مسی، دیبالا، پاستوره و آگوئرو را در اختیار نداشت و به همین دلیل ما توانستیم با چنین نتیجه درخشانی پیروز شویم.

پس از بازی دیگه کو کاستا مهاجم تیم ملی اسپانیا به ستایش از لیونل مسی ستاره بارسا پرداخت و گفت: در آرژانتین، خیلی‌ها از مسی بابت بازی ضعیفش انتقاد می‌کنند، اما با نتیجه‌ای که در بازی شب گذشته رخ داد، می‌توانید ببینید که تنها دلیل این نتیجه غیبت مسی بود. بدون مسی، این تیم، تیم دیگری است. شما نباید از کسی مانند مسی انتقاد کنید.

او ادامه داد: هنگامی که مسی بازی نمی‌کند، آرژانتین به یک تیم دیگر تبدیل می‌شود و بر عکس زمانی که این اعجوبه آرژانتینی حضور داشته باشد سبک ما متفاوت خواهد بود.

تیم ملی آرژانتین در یک بازی عجیب با نتیجه ۶ بر یک مغلوب اسپانیا شد.

انتهای پیام/

تعریف و تمجید مهاجم تیم ملی اسپانیا از لیونل مسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار