معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه از فروش بیش از یک میلیارد تومانی غرفه های صنایع دستی، سوغات و سیاه چادر استان کرمانشاه در 6 روز اول نوروز 97 خبر داد.

فروش یک میلیارد تومانی غرفه های نوروزی صنایع دستی کرمانشاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ پروانه حیدری با اشراه به اینکه  نوروز 97 در 62 نقطه از سطح استان 376 غرفه صنایع دستی، سوغات و سیاه چادر برپا شده است، گفت : این غرفه ها از 29 اسفند 96 تا پایان روز ششم فروردین 97 جمعا یک میلیارد و 51 میلیون و 466 هزار تومان فروش داشته اند.

وی با بیان اینکه امسال گردشگران از سیاه چادرهای برپا شده در سطح استان استقبال بسیارخوبی داشته اند، بیان داشت : در این سیاه چادرها پخت و عرضه نان ساجی، نان کلانه، آش ها و شیرینی های محلی انجام می گیرد.

حیدری بیشترین میزان فروش ذکرشده را مربوط به سیاه چادرها اعلام کرد و گفت: در این مدت 515 میلیون و 913 هزار تومان سیاه چادرهای نوروزی سطح استان فروش داشته اند.

وی  میزان فروش صنایع دستی را 306 میلیون و 753 هزار تومان اعلام کرد و افزود :  228 میلیون و 800 هزار تومان نیز فروش سوغات داشته ایم.

انتهای پیام /ت

فروش بی نظیر صنایع دستی کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.