سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان گفت : باید از ظرفیت صنعت گردشگری برای توسعه کشور استفاده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد جهانشاهی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان به همراه شماری از اعضای ستاد خدمات سفر استان سمنان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت : توسعه گردشگری زمینه ساز توسعه کشور است.

 وی با قدردانی از علاقه امام جمعه سمنان به آثار تاریخی، گفت: توجه شما به آثار تاریخی فرصت مغتنمی برای مجموعه میراث فرهنگی است و با حمایت و رهنمودهای شما می توانیم مسیر را بهتر طی کنیم.

 جهانشاهی با بیان اینکه هدف این اداره کل در نوروز، ایجاد شور و نشاط بیشتر در مردم و تبدیل استان سمنان به مقصد گردشگری است، افزود: خوشبختانه بر اساس نظرسنجی انجام شده، بیش از 92 درصد مسافران از خدمات ارائه شده در استان سمنان در ایام نوروز، اعلام رضایت کرده اند.

  وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف این اداره کل ایجاد  فضای با نشاط و جذاب برای هم استانی‌ها و گردشگران است، گفت: در ایام نوروز امسال، تعداد غرفه‌های صنایع دستی نسبت به پارسال دو برابر شده اند.

 سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان یکی از اتفاقات خوب نوروز امسال را استقبال گردشگران از اقامتگاه های بوم گردی عنوان کرد و افزود: این اقامتگاه ها فرصت خوبی برای حفاظت و توسعه شرایط اقتصادی روستاها فراهم می‌کنند.

 انتهای پیام / ه

 رضایت مسافران نوروزی از خدمات ارائه شده در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.