بیش از 200 برنامه فرهنگی در ایام نوروز در سطح شهر برگزار می شود

جلسه اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته در ایام تعطیلات نوروز با حضور دادستان کرمانشاه، شهردار و مقامات نظامی و انتظامی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ شهردار کرمانشاه  اقدامات و فعالیتهای شهرداری کرمانشاه را در ایام تعطیلات نوروز تشریح نمود.

رضایی گفت: خوشبختانه طبق هماهنگی های صورت گرفته با مقامات قضایی و انتظامی تذکرات لازم به بخش های مختلف شهرداری مثل سیستم های حمل و نقل ، سازمان آرامستانها به ویژه برای ایام پایانی سال و تسهیل در خدمات نوروزی داده شد و در این راستا شهرداری کرمانشاه با تمام امکانات ضمن هماهنگی با سیستم قضایی و انتظامی توانست خدمات خوبی را به شهروندان و مسافرین نوروزی ارائه نماید.

وی گفت: جهت هرچه پربار نمودن سفر و تعطیلات مردم شهرداری کرمانشاه بیش از 200 برنامه فرهنگی را در نقاط مختلف شهر تدارک دیده و سه کمپ را نیز جهت اسکان مسافران تجهیز نمود.

وی افزود: خوشبختانه در مکانهایی که برنامه‌های شهرداری در حال اجرا می باشد نظم و همکاری خوبی را از طرف مردم شاهد هستیم ضمن اینکه نیروهای اجرائیات شهرداری نیز جهت برقراری نظم و جلوگیری از مشکل در این محلها حضور فعال دارند

 

 

انتهای پیام/د

 

 

برگزاری جلسه فعالیتهای صورت گرفته در ایام تعطیلات نوروز 

برچسب ها: کرمانشاه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.