رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر روز سه شنبه در یک گفتگوی تلفنی، روابط دو جانبه و مهمترین تحولات و مسائل منطقه را بررسی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آناتولی، رئیس جمهور ترکیه و امیر قطر روز سه شنبه در یک گفتگوی تلفنی، روابط دو جانبه و مهمترین تحولات و مسائل منطقه را بررسی کردند.

دفتر ریاست جمهوری ترکیه سه شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد رجب طیب اردوغان تلفنی با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی درباره روابط دو جانبه دو کشور دوست، راه‌های توسعه و تحکیم روابط و همکاری‌های دو کشور در بخش‌های مختلف و آخرین تحولات و رویداد‌های منطقه گفتگو کرده است.

گفتگوی تلفنی اردوغان با شیخ تمیم بن حمد چند ساعت پس از دیدار محمد بن عبد الرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر با رجب طیب اردوغان در آنکارا صورت گرفت.

اردوغان و محمد بن عبد الرحمن روابط دوجانبه آنکارا و دوحه و برخی مسایل مهم منطقه‌ای و بین المللی مورد علاقه دو کشور را بررسی کردند.

ترکیه و قطر روابط اقتصادی و تجاری خوب و نزدیکی با هم دارند که این همکاری اثرات مثبتی بر حجم مبادلات تجاری دو کشور داشته است. حجم مبادلات تجاری دو کشور در سال ۲۰۱۷ به یک میلیارد و ۳۴۲ میلیون دلار رسید.

انتهای پیام/

بررسی تحولات منطقه؛ محور تماس تلفنی اردوغان و بن حمد آل ثانی، امیر قطر

برچسب ها: ترکیه ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار