مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت:تند باد شدید یک میلیارد تومان به دکل تلویزیونی صدا و سیما در ایستگاه صائین نیر خسارت وارد کرد.

خسارت یک میلیارد تومانی تند باد به دکل تلویزونی ایستگاه صائین در نیربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی ملااحمدی مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل، در بازدید از ایستگاه صائین و نشست با فرماندار نیر در محل فرمانداری اظهار داشت : تند باد شدید که از چند روز پیش استان را فرا گرفته بود باعث شکسته شدن دکل تلویزیونی ایستگاه صائین در نیر شد.

وی افزود: تند باد شدید نزدیک به یک میلیارد تومان به ایستگاه صائین خسارت وارد کرده است.

ملااحمدی درادامه به اختلال شبکه های دیجیتالی در نیر اشاره کرد و افزود: با همت اکیپ صداوسیما این مشکل رفع شده و بزودی نیز دکل ایستگاه صائین که شکسته شده نصب می شود .

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل درادامه به قابلیت ها و ظرفیت های گردشگری استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: استان اردبیل قابل توسعه است و صدا و سیمای مرکز اردبیل در راستای شناساندن این ظرفیت ها و رونق صنعت توریسم در استان با تمام امکانات آماده است.

دراین نشست علیرضا علیپور فرماندار نیر گفت: از 27 اسفند تا روز گذشته 254 هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی وارد شهرستان نیر شده اند.

وی افزود: در طول این مدت 2 هزارو214 نفر دراماکن اقامتی شهرستان سکونت یافته اند و همچنین 33هزار و887 نفر هم از جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی شهرستان نیر بازدید نموده و 117 مورد گشت تلفیقی برای کنترل قیمت ها و دیگر موارد از اصناف،هتل آپارتمان ها ، آبگرم ها و رستورانها و دیگر موراد صورت گرفته است.

علیپور به تندباد شدید روز گذشته در شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: تند باد خسارت های جدی به تاسیاسات شهری و روستایی شهرستان نیر وارد کرده است.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: حیات وحش ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.