فعالیت‌های عمرانی اردکان درایام نوروز قابل تحسین است

شهرداراردکان گفت: با تکمیل کف سازی، نورپردازی و بدنه سازی دربافت تاریخی، شاهد نشاط، شادابی و سرزندگی هستیم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ شهردار اردکان فعالیت‌های عمرانی شهرداری دربافت تاریخی را قابل قبول دانست و تاکید کرد: با ورود شهرداری به بافت تاریخی و تکمیل کف سازی، نورپردازی و بدنه سازی مجموعه بافت تاریخی، شاهد نشاط، شادابی و سرزندگی دربافت هستیم که این اقدامات زمینه مناسب تری برای ورود گردشگران و مسافران را فراهم خواهد کرد.

احمد کمالی اجرای طرح ساماندهی تابلو‌های شهری یکی دیگر از موضوعاتی بود که شهردار اردکان به آن اشاره کرد و افزود: سیما و منظر شهری دچار آشفتگی بصری زیادی است که با اجرای این طرح و مشارکت شهروندان، اردکان به شهری زیبا و دل پذیر مبدل خواهد شد.

شهردار اردکان گفت: با توجه به محدودیت‌های مالی شهرداری صرفه جویی و اقتصاد درتمام کار‌ها ضروری است که همکاران باید کارمندان و کارکنان زیر مجموعه خود را توجیه کنند تا انشالله بتوانیم سال پرباری را از لحاظ خدمت رسانی بهتر برای مسافران داشته باشیم.

کمالی ضمن آرزوی موفقیت روز افزون برای همکاران و تبریک سال نو و با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال سال حمایت از کالای ایرانی نام نهادند گفت: با خرید از کالای ایرانی اشتغال جوانان وضعیت بهتر و مطلوب تری خواهد داشت و به طور قطع بسیاری از مشکلات وتنگنا‌های موجود مرتفع خواهد شد.

وی به فعال سازی بیش از پیش کمیسون ۱۰۰ شهرداری اشاره کرد و گفت: متاسفانه ساخت و ساز غیر مجاز دراردکان افزایش یافته است و واحد‌های مربوطه باید به صورت جدی جلو اقدامات خلاف قانون متخلفان رابگیرند که  این امر افزایش اعتماد عمومی را به دنبال خواهد داشت. 

وی با بیان اینکه همراه با سال نو برنامه‌های شهرداری نیز باید جدید وبه روز شود افزود: در سال جدید مسئولین واحد‌ها می‌بایست با اولویت بندی، درایت و تدبیر برنامه‌های مدون و جدیدی ارائه دهند تا بتوانیم خدمات بهتر و موثرتری به مردم ارائه دهیم و مسئولین واحد‌ها موظفند دراسرع وقت برنامه‌های خود را آماده کنند تا تصمیمات لازم گرفته شود.

احمد کمالی به اولویت بندی پروژ‌های شهرداری اشاره کرد و گفت: درسال جاری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که امسال می‌بایست با نیروی دو چندان پروژه‌های عمرانی به سرانجام برسند تا نهایت بهره وری را ازآن‌ها داشته باشیم.

شهردار اردکان ادامه داد: درخرید مصالح ساختمانی برای تکمیل پروژه‌ها کیفیت مصالح مسئله مهمی است و درمرحله بعد قیمت مناسب‌تر مد نظر ما قرار دارد.

شهرداری و شورای اسلامی شهر اولین جلسه کاری سال جدید شهردار اردکان با حضور مسئولین واحد‌های شهرداری درسالن اجتماعات برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

نشاط، شادابی و سرزندگی در بافت تاریخی اردکان

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.