فرماندار شهرستان سمنان از اقامت بیش از 20 هزار مسافر و گردشگر نوروزی از تاریخ 27 اسفند 96 تا 6 فروردین ماه 97 در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید عباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان در جلسه بررسی وضعیت اسکان مسافران نوروزی با تأکید بر خدمت‌رسانی هر چه بهتر نسبت به مسافران نوروز 96 در این شهرستان ، از اقامت بیش از 20 هزار مسافر و گردشگر در نوروز 97 از تاریخ 27 اسفند 96 تا 6 فروردین ماه 97 در شهرستان سمنان خبر داد.

وی با اشاره به اقدامات دستگاه های متولی در خصوص اسکان مسافران نوروزی افزود : شهرستان سمنان با تجهیز 70 مدرسه و 460 کلاس درس ، یک باب خانه معلم با ظرفیت پذیرش 8 نفر ، 6 نمازخانه و 2 سالن ورزشی برای مواقع اضطرای ، اماکن بوم گردی، برپایی چادر ، سوئیت هتل ها و زائر سراها و غیره برای اسکان مسافران نوروزی بود که در دور اول سفرها شاهد حضور اکثر میهمانان سمنان از استان های تبریز، آذر بایجان شرقی ، کرمانشاه ، کردستان وخوزستان بوده ایم .

وی تبلیغات واطلاع رسانی مطلوب را از دیگر موارد حائز اهمیت در سفرها عنوان و از استقرار دو مینی بوس اطلاع رسانی مسافران در ورودی های شهر برای اولین بار خبر داد.

دانایی با قدردانی از زحمات کلیه مسؤولان و متصدیان ستاد تسهیلات سفر شهرستان سمنان ، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات صورت گرفته حاصل تلاش همه مسؤولان شهرستانی بوده است که اگر رضایت‌مندی حاصل شد در سایه همت، تلاش و وحدت شبانه‌روزی صورت گرفته است .

وی در پایان خواستار برنامه‌ریزی مطلوب نسبت به شناسایی نقاط ضعف و قوت دور اول سفرها و رفع مشکلات، موانع و کمبودهای برای آغاز دور دوم سفر شد .

دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این جلسه گفت: هدف اصلی از اجرای طرح اسکان نوروزی ایجاد فضایی مملو از آرامش و نشاط برای مسافران و گردشگران است .

 انتهای پیام / ه

تجهیز 70مدرسه در شهرستان سمنان برای اسکان مسافران نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار