معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت:ابتدای امسال تاکنون ۸ مورد فوتی ناشی از تصادف داشته‌ایم که نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به انجام بیش از ۲ هزار مأموریت اورژانسی تاکنون گفت: ٥٣ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در استان یزد در ایام نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند؛ اتوبوس آمبولانس و اورژانس هوایی هم در حالت آماده‌باش و خدمت‌رسانی قرار دارند.

علی دهقان  با اشاره به آمادگی نیرو‌های اورژانس استان یزد، گفت: در ایام نوروز مشکل حضور پزشک در مراکز درمانی نداریم و پزشکان متخصص آنکال هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان اینکه پزشکان متخصص در همه رشته‌ها در نوروز آنکال هستند، خاطرنشان کرد: پزشکان در تمام مراکز تحت نظارت علوم پزشکی به‌صورت آنکال برنامه کشیک دارند و هرروز از سوی پزشکانی که کشیک هستند، ویزیت انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه متأسفانه تعداد مأموریت اورژانس امسال نسبت به سال گذشته به‌طور قابل‌توجهی افزایش داشته است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸ مورد فوتی ناشی از تصادف داشته‌ایم که نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

دهقان با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی افزود: هرساله تعدادی از هم‌وطنان در جاده‌ها جان خود را از دست می‌دهند که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توان از تلفات جاده‌ای جلوگیری کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در طرح سلامت نوروزی تعداد ۱۶۰ بازرس و کارشناس بهداشت محیط در قالب ۱۰۶ اکیپ از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید می‌کنند.

وی افزود: تمام مراکز و بیمارستان‌های دولتی در ایام نوروز فعال هستند.

انتهای پیام/ ی

افزایش آمار فوت ناشی از تصادف در نوروز امسال

برچسب ها: اورژانس ، اخبارسلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.