سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت:حادثه آتش سوزی ساختمان تعاونی شهری و روستایی ایران مصدومی نداشت.

آتش سوزی ساختمان تعاونی شهری و روستایی ایران در خیابان ولیعصر/حادثه مصدومی نداشتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ علی آقا کارخانه سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص حادثه آتش سوزی ساختمان تعاونی شهری و روستایی ایران اظهار کرد:طبقه های پنجم و ششم ساختمان تعاونی شهری و روستایی واقع در تقاطع ولی عصر و زرتشت ساعتی پیش دچار آتش سوزی شد که خوشبختانه این حریق  مصدومی نداشت.

وی افزود: با توجه به اداری بودن ساختمان و عدم حضور کارمندان ، عوامل آتش نشان با شکستن شیشه های ساختمان وارد محل شدند و به اطفا حریق پرداختند.

سرهنگ آقا کارخانه گفت: آتش کاملا اطفا شده و علت حادثه دست بررسی است.

آتش ساختمان اداری در خیابان ولیعصر مهار شد

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: ساعت 15:43 یک مورد آتش سوزی یک ساختمان اداری در خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ولیعصر به آتش نشانی اعلام شد که  بلافاصله نیرو‌های آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اذعان کرد:محل حادثه یک ساختمان 6 طبقه اداری بود و آتش نشان ظرف 3 دقیقه در محل حاضر شدند.

وی افزود:آتش از طبقه ششم شعله ور شده بود و با توجه به اینکه کارمندی در ساختمان نبود و فقط نگهبانان در محل حاضر بود عملیات اطفای حریق آغاز شد.

وی در پایان افزود: حادثه تلفات و مصدومی نداشت و تخلیه دود انجام شد و تا دقایقی دیگر عملیات به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار