سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان به احتمال حضورش در نیمکت بایرن مونیخ پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از کیکر، پس از آن که کارلو آنجلوتی نتوانست نتایج قابل قبولی را در ابتدای فصل با تیم بایرن مونیخ در مسابقات اروپایی و داخلی کسب کنند مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند عذر آنجلوتی را بخواهند و به جای او برای هدایت این تیم سراغ یوپ هاینکس بروند.

هاینکس با توجه به سن و سالی که دارد جایگزین موقت آنچلوتی است و به احتمال خیلی زیاد در پایان فصل از هدایت این تیم کناره گیری خواهد کرد.

به همین دلیل از ابتدای سال 2018 میلادی نام های متعددی برای جانشینی هاینکس درنظر گرفته شده است که یکی از آنها یواخیم لوو سرمربی موفق مانشافت ها است.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پس از این خبر در مورد حضورش بر روی نیمکت بایرن مونیخ گفت:با توجه به قراردادی که تا سال 2020 با فدراسیون فوتبال آلمان قرارداد دارم، واضح است که نمی توانم سرمربیگری بایرن مونیخ را بر عهده بگیرم.

او ادامه داد: ما خودمان را مهیای حضوری موفق در جام جهانی 2018 روسیه می کنیم و تمام تمرکزم موفقیت تیم ملی آلمان در این تورنمنت مهم است. اصلا به هیچ عنوان بایرن مونیخ در برنامه‌های من وجود ندارد.

این در حالی است که به غیر از لوو،نام هایی چون توماس توخل،نیکو کواچ،جولیان ناگسلمن ،لوسین فاوره،مائوریسیو پوچتینو و کریستین استریچ برای جانشینی هاینکس در این تیم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دست رد یواخیم لوو به پیشنهاد باواریایی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار