یک مقام مسئول گفت: از مجموع ۶۰ هزارتن سیب و پرتقال ذخیره شده جهت تنظیم بازار نوروز، تاکنون ۷۵ درصد آن توزیع شده است.

75درصد سیب و پرتقال تنظیم بازار توزیع شدعلی اوسط هاشمی مدیر عامل سازمان تعاون روستایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به توزیع 60 هزارتن سیب و پرتقال جهت تنظیم بازار در ایام نوروز اظهار کرد: تا به امروز 75 درصد این میوه‌ها در بازار توزیع شد که این امر بیانگر استقبال خوب مصرف کنندگان از محصولات تدارک دیده شده است.

وی افزود: باوجود فراوانی تولید محصولات کشاورزی برای ما مهم تعادل، کنترل قیمت و حفظ کیفیت است که خوشبختانه توزیع میوه‌های تنظیم بازار نظر مردم را جلب کرده است.

هاشمی گفت: بررسی و رصد چند نقطه از میادین توزیع به عنوان یک مشتری نه تدارک کننده بازار؛ بیانگر کیفیت و قیمت مناسب محصولات است، چرا که همواره سعی کردیم از نظر قیمت و کیفیت خود را به نگاه مردم نزدیک کنیم.

وی با بیان اینکه جای هیچ گونه نگرانی مبنی بر توزیع وجود ندارد، بیان کرد: با توجه به آنکه اکثر مردم در سفر هستند، بنابراین برنامه ریزی کرده ایم که موجودی باقی مانده در انبارها و سردخانه‌ها برای تعادل بازار تا پایان فروردین، در بازار توزیع شوند.

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی تصریح کرد: قیمت سیب و پرتقال توزیعی 15 تا 20 درصد کمتر از نرخ میوه بازار است که این امر در جلب رضایت مشتری تاثیر بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/

قیمت سیب و پرتقال توزیعی 20 درصد کمتر از نرخ میوه بازار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار