استاندار بوشهرگفت: با توجه به سواحل بکر، آثار تاریخی و طبیعی متنوع معتقدم ظرفیت های سرمایه گذاری این استان درحوزه گردشگری بویژه دریا حتی بالاتر از نفت و گاز است که باید معرفی و بصورت بهینه استفاده شود.

ظرفیت سرمایه گذاری گردشگری بوشهر بیشتر معرفی شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند روز سه شنبه گفت: سفر‌های نوروزی به استان بوشهر در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۷ درصد نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: تا پایان پنجمین روز از فروردین ماه سال جاری افزون بر ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مسافر از نقاط مختلف کشور وارد استان بوشهر شده اند.

گراوند با اشاره به رشد کمی و کیفی خدمات رسانی در نوروز امسال ذر استان بوشهر اظهار داشت: گستردگی خدمات و تسهیلات در نقاط مختلف استان اعم از شهری و روستایی باعث شد تا گستره توزیع مسافر نیز در همه نقاط استان صورت گیرد به گونه‌ای که شهر‌ها و روستا‌هایی که در سال‌های گذشته کمتر شاهد حضور مسافر نوروزی بودند، امسال غافلگیر شوند.

استاندار بوشهر با تشکر از تلاش فرماندار و اعضای ستاد تسهیلات سفر شهرستان کنگان به اقدامات خوب شهرداری کنگان اشاره و بیان کرد: در گفت: وگو با برخی مسافران نوروزی در شهر کنگان، رضایت مندی آنان از خدمات صورت گرفته مطلوب بود که جای تشکر دارد.

وی بیان کرد: بالا بردن سطح کمی و کیفی خدمات و تسهیلات سفر در شهرستان کنگان باعث افزایش میزان ورود مسافر به این خطه از جغرافیای استان بوشهر شده است.

گراوند گفت: با افزایش نقاط قوت و برطرف کردن کاشتی ها، شمارمهمانان نوروزی در استان بوشهر در سال‌های آتی بیشتر خواهد شد که لازم است با برنامه ریزی مطلوب و استفاده بهینه از امکانات از این فرصت بهتر استفاده شود.

انتهای پیام/م

معرفی هر چه بیشتر ظرفیت های سرمایه گذاری استان درحوزه گردشگری

برچسب ها: نوروز ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.