نمایشگاه آثار هنرمندان نوش آبادی در رشته های مختلف همراه با آموزش هنرهای دستی درراستای معرفی صنایع دستی کارآفرین و حمایت از کالای ایرانی در حوضخانه مسجد جامع نوش آباد گشایش یافت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،40 تابلو از آثار 9 نفر از هنرمندان کارگاه نقاشی استاد احمد بنایی با تکنیک رنگ و روغن در اندازه های 50 در 70 سانتی متر در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

کارگاه شعربافی نیز در بخش دیگر این نمایشگاه با هدف آشنایی گردشگران نوروزی با این هنر دیرپای ایرانی و هنرمندانی که در بافت این نوع پارچه مشارکت می کنند برگزار می شود.

نمایش آثار هنری در رشته های عروسک بافی، چرم دوزی، جواهر سازی، کار با چوب، کار با سفال، پارچه های دستباف همراه با آموزش آن توسط معصومه دهقانی و  مریم الماسی از بانوان کارآفرین نوش آباد از دیگر بخش های این نمایشگاه است.

آموزش هنرهای دستی ، در راستای توسعه مشاغل خانگی و ایجاد زمینه های مشارکت بانوان در مسیر رونق مشاغل خانگی و تولید و اشتغال با محصولات و هنر ایرانی که سهم موثری در عرصه اقتصادی جامعه دارد و در نهایت حمایت از کالای ایرانی هدف از برگزاری این نمایشگاه است.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.