امیرحسین امن‌زاده از فوتبالیست‌های مستعد اردبیلی به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان دعوت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اعلام کادر فنی تیم ملی، امیرحسین امن‌زاده از فوتبالیست‌های مستعد اردبیلی در اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان که از نیمه دوم فروردین‌ماه به میزبانی مشهد برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت.

عباس چمنیان که مدتی است به عنوان سرمربی تیم فوتبال نوجوانان در حال فعالیت است، فوتبالیست‌های منتخب کشور را برای افزایش سطح آمادگی و حضور هر چه قوی‌تر در مسابقات بین‌المللی به اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی در سال جدید دعوت کرد.

این اردو از 16 فروردین ماه به مدت 9 روز در شهرستان مشهد برگزار شده و 25 بازیکن دعوت شده به این اردو، تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری خواهند کرد.

استان تهران با برخورداری از 7 بازیکن منتخب دعوت شده به اردوی تیم ملی، بیشترین سهم را در میان استان‌های کشور برخوردار است.

خوزستان با 5 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی و مازندران با 3 بازیکن دعوت شده از دیگر استان‌های برتری هستند که از بیشترین میزان سهم در اردوی تیم ملی نوجوانان برخوردار هستند.

گفتنی است؛این اردو نخستین اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان با سرمربیگری عباس چمنیان در سال جدید بوده و با ارزیابی نهایی، اسامی بازیکنان منتخب برای حضور در بازی‌های آسیایی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/ع

برگزاری نخستین اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان در مشهد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.