یک رسانه انگلیسی در آستانه دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر الجزایر، پیروزی ایران را منوط به درخشش قوچان نژاد دانست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای بازی های جام جهانی 2018 آماده می کند، امروز در گراتس اتریش در دیداری دوستانه برابر الجزایر به میدان خواهد رفت.
در آستانه این مسابقه سایت انگلیسی realsport101 با انتشار گزارشی نبرد اصلی در این بازی را بین ریاض محرز ستاره الجزایر با رضا قوچان نژاد دانست و گفت اگر گوچی در این مسابقه بدرخشد تیم ملی ایران پیروز  میدان خواهد شد.


این سایت که بیش از هفت میلیون کاربر دارد، نوشت: یکی از قابل توجه ترین جنبه های تیم ملی فوتبال ایران، عدم حضور بازیکنان این تیم در یکی از پنج لیگ برجسته اروپا است. در واقع، تنها بازیکنی که از تیم بزرگ ایران در لیگ معتبر اروپایی بازی می کند، اشکان دژاگه است که در حال حاضر تلاش دارد پس از جراحی زانو به ناتینگهام فارست بازگردد.

 با این حال، رضا قوچان نژاد استثناء است او در اردویزه هلند بازی می کند که در 27 بازی 7 گل به ثمر رسانده است.

در مسابقاتی در سطح بین المللی، ستاره های با کیفیت تیم ها اغلب تعیین کننده هستند و تفاوت ها را رقم می زنند. اگر قوچان نژاد بتواند (امروز) روز سه شنبه این کار را انجام دهد ، ایران می تواند برنده از زمین بیرون بیاید.

اما الجزایر ستاره های بیشتری دارد. الجزایر نبیل بن طالب بازیکن شالکه را در خط میانی و "ریاض محرز ستاره لستر سیتی" را در فاز هجومی خود دارد.
محرز با وجود این که فصل خیلی خوبی را به دلیل مسائل پیش آمده بر سر نقل و انتقالات نداشته، بازیکنی است که می تواند الجزایر را در موقعیت حمله به جلو ببرد. دفاع ایران برای مهار او به زحمت خواهد افتاد.

در ادامه این گزارش با اشاره به حضور 100 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی به هنگام برگزاری بازی های ملی، عنوان شده است ، این واقعیت است که تیم ملی ایران از این مزیت مهم و اساسی در جام جهانی برخوردار نخواهد بود بنابر این سفر به ورزشگاه مرکور اتریش آزمون خوبی برای بازی در یک قاره خارجی (سردتر) خواهد بود.
انتهای پیام/

قوچان نژاد کلید پیروزی ایران برابر الجزایر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار