معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در طرح کنترل الکترونیکی و اپتیکی در مرز‌های شرق کشور ۵ دوربین دید در شب با شعاع ۵ کیلومتر با اعتباری معادل ۲۰ میلیون ریال در مرز‌های استان نصب شده است.

در سال ۹۶ طرح کنترل الکترونیکی و اپتیکی در مرز‌های شرق کشور اجرا شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد سید جواد حسینی در گفتگو با خبرنگاران در تشریح عملکرد امنیتی انتظامی خراسان رضوی در سال گذشته  افزود:اصلاح، تصویب و ابلاغ طرح حریم امنیتی مرز‌های خراسان رضوی با رویکرد حداکثری کاهش حریم و اجرای طرح ماسه آسفالت ۲۴ کیلومتر راه مرزی با اعتبار ۵ میلیارد ریال از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته سال گذشته در حوزه مرز می‌باشد.


وی گفت: در سال گذشته ۵۵۰ نفراز متجاوزین غیر قانونی دستگیر شدند که  این تعداد نسبت به سال ۹۵ بیش از ۱۹۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: درگیری‌ها و تیر اندازی با اشرار و قاچاقچیان در مرز‌های استان ۱۰۵ مورد بوده که نشان از افزایش ۱۲۹ درصدی دارد.

حسینی تصریح کرد: کشفیات مواد مخدر در مرز‌های استان ۳.۴ تن بوده است این درحالی است که کشفیات مواد مخدر در سطح استان ۳۳ تن است و نشان از رشد ۹ درصدی دارد. این امر نشان از ورود مواد مخدر از دیگر استان‌های کشور به خراسان رضوی می‌باشد
وی با بیان اینکه سال گذشته ۳۱ جلسه شورای تامین در خراسان رضوی برگزار شد گفت: این جلسات ۷۲۴ مصوبه داشت. در شهرستان‌ها نیز ۷۰۱ جلسه برگزار شده که ۳ هزار و ۲۰ مصوبه مربوط به شهرستان‌های استان می‌باشد و ۹۵ درصد مصوبات نیز اجرایی شده است.

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: مدیریت مطلوب ۵۷۰ تجمع، تشکیل مجمع خیرین امنیت یار، برقرار حفاظت و امنیت ۴۲۲ شخصیت دارای رده حفاظتی به استان، تشکیل قرارگاه نوروزی امام علی و تجهیز و ساماندهی ۵۶ ایستگاه شهری، راه اندازی قرارگاه امام رضا (ع) در میدان بیت المقدس، ایجاد قرارگاه امنیتی انتظامی در حاشیه شهر مشهد و راه اندازی ۵۳ ایستگاه ثابت و موقت جاده‌ای از فعالیت‌های صورت گرفته شده در حوزه امنیتی و انتظامی می‌باشد.


انتهای پیام//ا.س
 
 

تشریح عملکرد امنیتی انتظامی خراسان رضوی در سال گذشته

برچسب ها: نیروی انتظامی ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.