بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خطاب به وزرای خارجه آلمان و فرانسه گفته است پس از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای اروپایی‌ها می‌بایست بین اقتصاد کوچک ایران و اقتصاد بزرگ آمریکا دست به یک انتخاب بزنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی آکسیوس؛ برخی منابع صهیونیستی گزارش داده اند که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خطاب به وزرای خارجه آلمان و فرانسه گفته است پس از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای اروپایی‌ها می‌بایست بین اقتصاد کوچک ایران و اقتصاد بزرگ آمریکا دست به یک انتخاب بزنند.

نتانیاهو به وزاری امور خارجه آلمان و فرانسه گفت، پس از خروج آمریکا از برجام شما اروپایی‌ها می‌بایست بین اقتصاد کوچک ایران و اقتصاد بزرگ آمریکا دست به یک انتخاب بزنید.

آکسیوس به نقل از نتانیاهو افزود برای جلوگیری از خروج آمریکا از این توافق تغییرات باید در سه زمینه رخ دهد:

- یکی تحریم برنامه موشکی ایران
- دیگری بازدید از سایت‌های مشکوک در ایران
- و در نهایت برداشتن بند مربوط به انقضاء محدودیت‌های برنامه هسته‌ای ایران پس از نه سال

آکسیوس نوشت مقامات اسرائیلی گفتند در این دیدار هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان گفت، بودن این توافق بهتر از نبودن آن است و نتانیاهو در پاسخ به وی افزود توافقنامه ۱۹۳۸ مونیخ هم یک توافق بود، من همچنین می‌خواهم آنچه در زمینه توافق هسته‌ای کره شمالی رخ داد را به شما یادآوری کنم.

بنابر گزارش آکسیوس مقامات اسرائیلی گفتند در این دیدار ژان لودریان به سفر خود به تهران اشاره کرده و گفته است به شدت از موضع سخت ایران درباره خواسته‌های اروپا درباره برنامه موشکی این کشور و فعالیت‌های ایران در سوریه، لبنان و یمن در جریان این سفر ناامید و دلسرد شده است.

انتهای پیام/

خط و نشان نتانیاهو برای اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
نابودی اسراییل نزدیکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
آدم یاد قهرهای دوران کودکی میافته که میگفتن اگر میخواهی با ما رابط خوبی داشته باشی باید با فلانی قطع رابطه کنی و از بین ما یکی رو انتخاب کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
اگه اينا زبون آدم حاليشون بود تا حالا عالم و آدم دارن بهشون ميگن برجامو نميشه نقض كرد حاليشون شده بود تنها راه آدم كردن اينا زدن يه موشك اتمي وسط واشنگتنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
خوبيش اينه كه اسرائيل و آمريكا با هم تشريفشونو ميبرن
آخرین اخبار